Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφες Προϊοντων λογω λαθους/ προβληματος παραδοσης

Εχετε το δικαιωμα να επιστρεψετε τα προϊοντα που αγορασατε και να ζητησετε την αντικατασταση τους στην περιπτωση που με αποδεδειγμενη υπαιτιοτητα της ΤΕΧΝΙΟ πουληθηκαν λανθασμενα προϊοντα η προϊοντα κακης και ελαττωματικης ποιοτητας (λαθος στην ληψη της παραγγελιας, στην τιμολογηση, στην αποστολη, κατεστραμμενα κατα την μεταφορα, με κακη συσκευασια κ.λ.π.). Ο πελατης δεν πρεπει να αποδεχτει την παραλαβη του προϊοντος και να επιστρεψει το προϊον. Τα προϊοντα πρεπει να επιστρεφονται σε αριστη κατασταση, στην κατασταση που παρεληφθησαν απο τον πελατη, πληρη και χωρις φθορες και η συσκευασια του προϊοντος να ειναι αυτη που κανονικα συνοδευει το προϊον (να συμφωνει το ΙΜΕΙ) και να ειναι σε αριστη κατασταση. Θα πρεπει το προϊον προς αντικατασταση να συνοδευεται απαραιτητα με ολα τα εγγραφα τα οποια συνοδευαν το προϊον (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικης κ.ο.κ). Πριν απο καθε επιστροφη συνισταται να προηγηθει συνεννοηση στο 231.0271.003

Σε καθε περιπτωση η επιστροφη και αντικατασταση ειναι εφικτη υπο τις κατωθι προϋποθεσεις:

– επικοινωνησετε την ιδια μερα με το kounio.gr στο 231.0271.003
– το προϊον δεν εχει χρησιμοποιηθει
– το προϊον συνοδευεται απο ολα τα απαραιτητα εγγραφα, που αποδεικνυουν την συναλλαγη (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικης κ.ο.κ)

– Στην περιπτωση που σας στειλαμε λαθος ειδος, σας στελνουμε το σωστο και αναλαμβανουμε καθε κοστος μεταφορας, παλιου και νεου προϊοντος

Επιστροφη μη ελαττωματικων προϊοντων – Δικαιωμα αναιτιολογητης υπαναχωρησης απο τον πελατη

Ο πελατης εχει το δικαιωμα να υπαναχωρησει απο την συμβαση αγορας μεσα σε χρονικο διαστημα 14 ημερολογιακων ημερων απο την ημερομηνια συναψης της συμβασης παροχης υπηρεσιων (οταν προκειται για τετοια συμβαση), η απο την παραδοση (οταν προκειται για προϊοντα) και μαλιστα οταν ειναι προϊον που αποτελειται απο πολλα προϊοντα στην ιδια παραγγελια απο την παραδοση και του τελευταιου ενω οταν υπαρχει υποχρεωση παραδοσης προϊοντων σε τακτα διαστηματα απο την παραδοση του πρωτου. Τα εξοδα επιστροφης και η ευθυνη μεταφορας βαρυνουν τον πελατη.

Δεν υπαρχει δικαιωμα υπαναχωρησης απο τη συμβαση αγορας στις ακολουθες περιπτωσεις:

  • Συμβασεις υπηρεσιων μετα την πληρη παροχη της υπηρεσιας, εαν η εκτελεση αρχισε με την προηγουμενη ρητη συγκαταθεση του πελατη και με την εκ μερους του αναγνωριση οτι θα απωλεσει το δικαιωμα του υπαναχωρησης μολις η συμβαση εκτελεσθει πληρως απο τον προμηθευτη
  • Προϊοντα τα οποια δεν ειναι καταλληλα προς επιστροφη, για λογους προστασιας της υγειας η για λογους υγιεινης, και τα οποια εχουν αποσφραγιστει μετα την παραδοση, οπως τα ειδη προσωπικης φροντιδας ( οπως ενδεικτικα και οχι περιοριστικα αποτριχωτικες μηχανες, ξυριστικες – κοπτικες – κουρευτικες μηχανες, βουρτσες, οδοντοβουρτσες και θερμομετρα κ.α.).
  • Συμβασεις κατα τις οποιες ο καταναλωτης εχει ζητησει ειδικα επισκεψη απο την ΤΕΧΝΙΟ με σκοπο να πραγματοποιησει επειγουσες επιδιορθωσεις η την εκτελεση εργασιων συντηρησης. Εαν, στην περιπτωση τετοιας επισκεψης, ο προμηθευτης παρασχει υπηρεσιες επιπλεον εκεινων που ζητηθηκαν συγκεκριμενα απο τον καταναλωτη η αγαθα περα απο τα ανταλλακτικα που χρησιμοποιηθηκαν υποχρεωτικα κατα την εκτελεση εργασιων συντηρησης η κατα τις επιδιορθωσεις, το δικαιωμα υπαναχωρησης εφαρμοζεται στις εν λογω προσθετες υπηρεσιες η αγαθα.
  • Πωληση σφραγισμενων ηχητικων εγγραφων η σφραγισμενων εγγραφων βιντεο η σφραγισμενου λογισμικου για υπολογιστες, που αποσφραγιστηκαν μετα την παραδοση.
  • Προμηθεια αγαθων η την παροχη υπηρεσιων η τιμη των οποιων εξαρταται απο διακυμανσεις της χρηματαγορας τις οποιες δεν ειναι δυνατον να ελεγξει ο προμηθευτης και οι οποιες ενδεχεται να συμβουν εντος της προθεσμιας υπαναχωρησης
  • Προμηθεια αγαθων τα οποια μπορουν να αλλοιωθουν η ληγουν συντομα

Εαν δεν συντρεχουν οι παραπανω λογοι, η υπαναχωρηση γινεται υπο τις ακολουθες προϋποθεσεις:

  • Η υπαναχωρηση αυτη ειναι αναιτιολογητη και χωρις καμια επιβαρυνση και αν το ειδος εχει ηδη παραδοθει ο πελατης οφειλει να επιστρεψει το προϊον ακριβως στην κατασταση που το παρελαβε, με το συνολο των εξαρτηματων του, των εντυπων που το συνοδευουν και της συσκευασιας του σε αριστη κατασταση και να ειναι αυτη που κανονικα συνοδευει το προϊον (να συμφωνει το ΙΜΕΙ). Το προϊον πρεπει να λειτουργει κανονικα, να μην παρουσιαζει τεχνικο προβλημα και δεν θα πρεπει να εχει αφαιρεθει απο τη συσκευασια του, ουτε να εχει ανοιχθει το ειδικο προστατευτικο σφραγισμα (σελοφαν η αυτοκολλητο προστασιας για να μην ανοιχθει η συσκευασια, εαν υπαρχει για το συγκεκριμενο μοντελο). Η επιστροφη του ειδους γινεται δεκτη, μονον εφοσον πρωτα ο αγοραστης εχει εξοφλησει καθε ποσο που επιβαρυνθηκε η εταιρια για την αποστολη του ειδους σε αυτον και τα εξοδα αποστολης για την επιστροφη του ειδους.
  • Θα πρεπει να προηγηθει εμπροθεσμη δηλωση υπαναχωρησης η οποια ασκειται εγγραφως η και ηλεκτρονικα στην οποια δηλωση θα επιβεβαιωσει η ΤΕΧΝΙΟ οτι παρεληφθη, μολις αυτη περιελθει σε αυτην.
  • Κατοπιν της δηλωσης υπαναχωρησης, η ΤΕΧΝΙΟ υποχρεουται να αποδωσει το τιμημα που εισεπραξε το πολυ μεσα σε 14 μερες απο την παραλαβη των προϊοντων, με την προϋποθεση οτι εχει ολοκληρωθει η διαδικασια επιστροφης του προϊοντος απο τον πελατη, εχει παραληφθει απο την ΤΕΧΝΙΟ και εχει ελεγχθει συμφωνα με οσα οριζονται στο παρον. Το προϊον πρεπει να επιστραφει στην ΤΕΧΝΙΟ εντος 14 εργασιμων ημερων απο την ημερομηνια υποβολης της δηλωσης υπαναχωρησης.
  • Δεν επιστρεφονται τα αρχικα εξοδα αποστολης παραδοσης (οσα πληρωθηκαν στη διαδικασια παραγγελιας), αν ο πελατης ειχε επιλεξει τροπο παραδοσης αλλο απο τον φθηνοτερο τυποποιημενο τροπο παραδοσης που προσφερει ο ΤΕΧΝΙΟ.
  • Η επιστροφη των χρηματων στον πελατη, θα γινεται με τον ιδιο μεσο με το οποιο ειχε γινει η αρχικη εισπραξη. Συγκεκριμενα στην περιπτωση πληρωμης με μετρητα, εαν ο πελατης ειχε επιλεξει την δυνατοτητα “παραλαβη απο το καταστημα”, θα γινεται με επιστροφη των χρηματων του σε αυτον απο το καταστημα στο οποιο πραγματοποιησε την παραλαβη του προϊοντος. Σε περιπτωση πληρωμης με τραπεζικο εμβασμα η με αντικαταβολη, η επιστροφη θα γινεται επισης με τραπεζικο εμβασμα στον ιδιο λογαριασμο του πελατη. Για το σκοπο αυτον ο πελατης θα πρεπει να ενημερωσει την ΤΕΧΝΙΟ εγκαιρα με το νουμερο ΙΒΑΝ και την τραπεζα του λογαριασμου του.
  • Ο πελατης δεν θα πρεπει να κανει χρηση αλλη απο εκεινη που ειναι αναγκαια για τη διαπιστωση της φυσης, των χαρακτηριστικων και της λειτουργιας των αγαθων στο διαστημα μεχρι τη δηλωση της υπαναχωρησης. Η διαπιστωση της φυσης, των χαρακτηριστικων και της λειτουργιας των αγαθων θα πρεπει να γινει με βαση την πληροφορηση που παρεχεται πανω στην εξωτερικη συσκευασια καθε προϊοντος, καθως και τις συμπληρωματικες πληροφοριες που παρεχει η ΤΕΧΝΙΟ και παντως χωρις να ανοιχθει η συσκευασια των προϊοντων και να τεθει σε λειτουργια το αγαθο. Η εταιρεια ειναι προθυμη να ενημερωσει τον πελατη για οποιαδηποτε ερωτηση σχετικα με την φυση και την λειτουργια των προϊοντων παρεχοντας επιπλεον πληροφοριακο υλικο με ηλεκτρονικο η αλλο τροπο. Σε περιπτωση που τελικα η ΤΕΧΝΙΟ κανει αποδεκτη την επιστροφη του προϊοντος παρ’ ολα που ανοιχθηκε η συσκευασια η τεθηκε σε λειτουργια το προϊον η αξια του αυτοματως μειωνεται καθως το προϊον χαρακτηριζεται ως μεταχειρισμενο και ο πελατης οφειλει να αποζημιωσει την εταιρεια για την μειωση της αξιας του προϊοντος. Η μειωση της αξιας απο το ανοιγμα της συσκευασιας και επακολουθα απο τον χαρακτηρισμο του προϊοντος ως μεταχειρισμενου εξεταζεται κατα περιπτωση και καθοριζεται απο την εταιρεια και συνηθως ειναι της ταξης του 20%-30%. Η ΤΕΧΝΙΟ δικαιουται να συμφωνησει με τον πελατη την αποζημιωση της ακομα και με αμοιβαιο συμψηφισμο.
  • Σε περιπτωση που η υπαναχωρηση αφορα παροχη υπηρεσιων, ο πελατης οφειλει να καταβαλει ενα ποσο αναλογο προς τα παρασχεθεντα μεχρι τη δηλωση υπαναχωρησης.
  • Σε περιπτωση που τα προϊοντα επιστραφουν κατεστραμμενα η ελλιπη η δεν μπορουν να υπαχθουν στο δικαιωμα υπαναχωρησης συμφωνα με τους ορους του παροντος, δεν θα γινονται δεκτα και τα εξοδα μεταφορικων επιστροφης τους προς τον πελατη θα επιβαρυνουν τον πελατη

Καλάθι Αγορών 0